2010年11月8日 星期一

打一場幾千元的籃球


分享這篇文章
男人在街場打籃球時被人偷了iphone4,那情節可以拍成《警訊》。
張相一萬個唔關事,場係元朗橫洲,射波者為余文樂,搵相時見到,借來一用充下場面。
時間:下午
人物:一堆少年,一個不似賊的賊
地點:籃球街場

(幾名少年去到籃球場,放低袋,坐在一邊準備打波的時候,突然有個九唔搭八的人出現,和眾人扮熟。)
賊:「打波呀?」
少年A:「係呀。」
賊:「平時好少見你哋嚟呢個場玩喎。」
少年B:「因為我哋打開個場維修緊,咪過嚟呢度試下囉。」
賊:「e,你哋好似有電話響喎!」
(眾少年拿出電話。)
少年A:「係咩?」
少年B:「唔係我。係咪你呀?」
少年C:「都冇喎!」
(此時賊人仔細觀察眾人電話,鎖定偷竊目標。)
(少年發現不是自己電話響,於是把它放回袋中。)
(賊人與少年吹水,借此博取好感,又將自己的袋放到他們的袋旁邊,方便行事。)
賊:「快啲出去打波啦,一陣又有人嚟霸場架啦!」
(賊人盡力落咀頭令他們離開。)
(眾少年打波。)
(見沒有人為意,賊人在少年A袋中拿走電話,然後飛快地離開。)
(眾少年打完波,走到自己的袋旁邊,少年C在喝水,少年B在抹汗,少年A在找電話。)
少年C:「好肚餓,去食嘢啦。」
少年B:「好呀!」
少年A:(在袋裡翻來覆去)「我個電話唔見咗呀!」
少年C:「唔係呀嘛?你搵啲清楚先啦!」
少年B:「你擺咗喺邊架?」
(眾人七嘴八舌,聲漸細)
(主持Philip及西九重案組黃sir步入鏡頭)
主持:「扒手其實無處不在,佢哋最鍾意喺你唔為意嘅時候落手。好似頭先個case咁,班後生仔掛住打波,冇理會自己嘅財物,所以就俾賊人有機可乘。係呢黃sir,呢類球場偷竊案,近年有冇上升趨勢?」
黃:「Philip,呢類個案數字,近年都有上升嘅趨勢,就以西九龍為例,平均每月都有20至30宗。」
主持:「其實市民有咩辦法可以避免喺球場俾賊人偷嘢呢?」
黃:「正所謂財不可以露眼,各位去打波嘅市民最好著得有咁寒酸得咁寒酸,以免俾賊人睇中。第二,如果遇到有陌生人話你電話響,跌咗錢之類,記得要小心,可能係賊人用來試探你哋財物位置嘅方法。第三,一定要使用球場locker,如果係街場,請市民輪住打波或者帶埋女朋友、屋企人去睇住財物。如果一個人去,最好咩都唔好帶,帶張八達通同身分證就夠啦。」
主持:「唔該晒黃sir!大家記得要睇實自己嘅財物勒。接住落嚟,我哋有一宗失蹤案,希望各位市民可以提供線索。」

數字是假的,但賊人的手法卻千真萬確。
如果我寄去警訊,到底他們會不會幫我拍?希望會由mingming同jimjim演出啦!!
以下呢條片得mingming,嗯...都幾好笑。

呢條《美人計》真係睇幾多次笑幾多次,到底點解會咁?係咪因為冇女演員?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails